lettujen paistoa nuotiolla

Vilkkukerho

Ilmaista iltapäivätoimintaa 1.-4.-luokkalaisille Seurakuntakodilla (Kalmarintie 3) Nuortentila Valossa torstaisin klo 13-16.

Vilkussa on mahdollisuus tehdä läksyjä, nähdä toisia ja rentoutua koulupäivän jälkeen. Ovet avautuvat noin klo 12.30, välipalaa tarjolla klo 13 alkaen ja Pyhishetki on noin klo 15. Ei vaadi ilmoittautumista. Tule silloin kun sinulle sopii ja tuo kaverisikin!

Huhti-toukokuun Vilkkukerhokerroista:

25.4. Vilkkukerho on, mutta ovet avautuvat vasta lähempänä klo 13. Paikalla Pirjo ja Anne.

2.5. Vilkkukerho on, mutta ovet avautuvat vasta lähempänä klo 13. Paikalla Pirjo ja Anne.

Helatorstaina 9.5. ei ole Vilkkua! Olette kuitenkin tervetulleita koko perheen kanssa koko Seurakunnan kevätjuhlaan seurakuntakodille klo 10-13!

16.5. on kevään viimeinen Vilkkukerho. Paikalla Taija ja Pirjo.

Leirit

"Pojilla ja tytöillä on luontainen tarve aktiiviseen toimintaan, jossa voi saada erilaisia kokemuksia ja elämyksiä. Leirit ja retket vastaavat hyvin tähän tarpeeseen. Ne tarjoavat tytöille ja pojille myös yhteisöllisyyttä, yhdessä hiljentymistä, kaikkien hyväksymistä omana itsenään, onnistumisen kokemuksia ja Pyhän läsnäoloa luonnon keskellä. Leireillä voi harjoitella kotoa itsenäistymistä turvallisten aikuisten ohjauksessa."
(Tytöt ja pojat seurakuntalaisina, 2012)

Asikkalan seurakunta järjestää kouluikäisille leirejä pääsääntöisesti Kinismajan leirikeskuksessa (Vesansalontie 341B, Asikkala). Leirejä järjestetään kevät-, kesä- ja syyskaudella. Tältä sivulta löydät ajankohtaiset tiedot leiritoiminnasta.

KESÄN 2024 LEIRIT

LOMALLE LOMPSIS 3.-5.6.

7-14-vuotiaille Kinismajan leirikeskuksessa

Kesäloman aluksi vietetään lokoisia lomapäiviä Kinismajalla. Ulkoillaan, askarrellaan, vietetään leiriolympialaisia, opitaan asioita Jumalasta, saunotaan, uidaan, veneillään, istutaan nuotiolla ja paljon muuta!

Leirin hinta 35 euroa.

KOHTI JUHANNUSTA 17.-19.6.

7-14-vuotiaille Kinismajan leirikeskuksessa

Keskikesän aikaa ja mukavia leiripäiviä Kinismajan leirikeskuksen maisemissa. Ohjelmassa on kisailua, saunomista, nuotiolla istumista, uimista, veneilyä, yhdessä olemista, Sanan äärellä hiljentymistä ja paljon muuta!

Leirin hinta 35 euroa.

Ilmoittautuminen kouluikästen leireille auki 29.4.-12.5. Leirille pääsystä ilmoitetaan viikolla 20, kun leirijaot on saatu tehtyä. Kaikille leireille on mahdollisuus saada sisarusalennus ja hakea maksuvapautusta.

Ilmoittaudu kesän leireille tämän linkin kautta!

HUOM! Taija on lomalla ilmoittautumisajan 29.4.-12.5.

Taijan loman ajan kiireellisiin leiri-ilmoittautumista koskeviin kysymyksiin vastaa nuorisotyönohjaaja Minna Ruini ja kasvatuksen pappi Tomi Koho:
minna.ruini@evl.fi, puh. 0447766209, tomi.koho@evl.fi, puh. 0447766204

Muissa ei niin kiireellisissä leiriin liittyvissä asioissa voitte laittaa Taijalle sähköpostia tai soittopyyntöä, niin hän palaa asiaan heti lomalta päästyään. Vs. nuorisotyönohjaaja Taija Sairanen: taija.sairanen@evl.fi, puh. 044 7766 216

ILMOITTAUTUMINEN:

Kullekin leirille otamme max. 30 leiriläistä. Jos leireille hakijoita on enemmän kuin pystymme ottamaan, loput hakijat päätyvät varasijoille.

HUOM! Leiripaikkoja ei täytetä ilmoittautumisjärjestyksessä, sillä se on asettanut lapsia eri asemaan ilmoittautumisten yhteydessä. Lopulliset leiripaikat arvotaan kaveritoiveet/sisarukset huomioiden. Leirille pääsystä ja varasijoista lähetetään tieto sähköpostitse ilmoittautumisajan päättymisen jälkeen kun leirijaot on saatu tehtyä. Leirikirje lähetetään sähköpostitse noin 2 viikkoa ennen leiriä. Lasku lähetetään postitse leirin jälkeen.

Sisaruksia ei pysty samalla lomakkeella ilmoittamaan, vaan jokainen on ilmoitettava erikseen. Kerrothan samalle leirille osallistuvan sisaruksen nimen kuitenkin sille varattuun kohtaan, jotta sisarusalennuksen laskeminen on helpompaa. Sisarusalennus on -5€/leiriläinen. Sisarusten tuleminen samalle leirille on neuvoteltavissa, vaikka he olisivat iän puolesta menossa eri leireille. Mainitkaa asiasta ilmoittautumisen yhteydessä.

Mikäli perheen varallisuus ei anna myöten, on leireistä mahdollista hakea maksuvapautusta. Maksuvapautus-lomake lähetetään leirikirjeen mukana ja toimitetaan täytettynä leirin ohjaajalle leirille saavuttaessa.

MUUTOKSET OVAT MAHDOLLISIA JA ILMOITAMME NIISTÄ VIIPYMÄTTÄ.

Isä-Poika-, Äiti-tytär- ja Perheleirien tiedot ja ilmoittautumislinkit löydät Lapsille ja lapsiperheille suunnatulta sivulta. Tässä on suora linkki Seurakunnan lapsille ja lapsiperheille suunnatulle sivulle.

Nettivinkkejä kouluikäisille:

Kouluikäisille suunnattua sisältöä löytyy mm. seuraavista linkeistä:

Youtubessa:

Donkki Tube

Sasu TeeVee

Lastenkirkko

Tarinankertoja Kiisi

Instagramissa:

Asikkalan Seurakuntanuoret

Välkkärivinkki

Nettisivut:

Lastenkirkko