Asikkalan seurakuntakoti

Seurakuntakoti muodostaa yhden ison kokonaisuuden, jota on jaettu osiin liikuteltavien väliseinien avulla. Seurakuntakodista löytyy kirkkotila noin 80 henkilölle, kahvio n. 50 henkilölle ja nuorisotila n. 50 henkilölle, nuorisotoimisto, kappeli ym. Kesäisin käytössä on myös takapihalle avautuva terassi, jonka molemmin puolin teatterikatsomo.

Sisätila on esteetön.

Vuonna 2021 valmistunut Asikkalan seurakuntakoti on kuin avoin syli, johon seurakuntalaisia kutsutaan jakamaan yhdessä niin elämän tuomia iloja kuin suruja Jumalan kasvojen edessä, sekä viettämään yhteistä juhlaa, jumalanpalvelusta. Toistaiseksi seurakuntasali ja kahvio on varattu perjantaisin ja lauantaisin ainoastaan siunaustilaisuuksiin ja muistotilaisuuksiin. Perhejuhlia voi järjestää sunnuntaista torstaihin.

Seurakuntakoti sijaitsee Vääksyn kanavan varressa. Pihalla on runsaasti parkkipaikkoja sekä sähköautojen latauspiste.