Kuva Meeri Koutaniemi, kuvassa kolumbialainen tyttö

Lähetys - ja avustustyö

Lähetystyön arkea

Käsityöpiiri lähetyksen ja käsitöiden ystäville ma klo 12-15 Maijan kammarilla ja joka toinen maanantain klo 14-15.30 Kalkkisten kirkossa, paitsi kuukauden ensimmäinen maanantai.

Raamattu- ja rukouspiiri ke klo 12-14 Maijan kammarilla.

Nimikkolähetit ja kohteet

Juha Saari, Venäjä - Omsk (SEKL) Suomen evankelisluterilainen Kansanlähetys

Magnus ja Gunilla Riska - Etiopia (Kylväjä)

Thaimaan kummilapsi (SLS) Esite

Suomen Pipliaseura - Raamatunkäännöstyö

Medialähetys sanansaattajat RY, SANSA, Toivoa Naisille-työ Esite

Seurakuntamme on ollut tukemassa vuonna 2022

Evankelinen lähetysyhdistys (ELY) - Kirkonrakennushanke Pakistaniin

Suomen lähetyslentäjät (MAF) - Kohonneiden polttoainekulujen kattaminen

Open doors järjestö - Vainottujen kristittyjen ja kirkkojen työn tukeminen

Nimikkolähettien lähetysrengastoiminta

Haluatko kuulla uutisia maailmalta ja olla mukana tekemässä tärkeää työtä?

Liity mukaan lähetysrenkaaseen!

Lähetyksen tukijana saat lähetystyöntekijöiden tervehdyksiä ja kuulumisia sekä tietoa lähetyksen ajankohtaisista tapahtumista postitse kotiisi.

Lähetysrenkaaseen kuuluminen on maksutonta. Tärkein tuki on esirukous. Halutessasi voit tukea myös taloudellisesti nimikkokohteissa tehtävää työtä.

Lähetykselle / läheteille osoitetut varat tulee maksaa seurakunnan tilille FI4250110910001425.

Viestiin on hyvä laittaa tuettavan lähetystyöntekijän tai tuettavan lähetystyön nimi.

äiti ja lapsi kirkossa Afrikassa

Juha Saari: Kirkkoherran tehtävä on suojella laumaa - Seurakuntalainen

Juha Saari

Magnus ja Gunilla Riska