Matkaevästä!

Arki ja pyhä nivoutuvat toisiinsa elämänmatkallamme. Kirkkovuoden pyhät rytmittävät hengellistä elämää. Joka sunnuntaille ja kirkolliselle juhlalle on omat raamatuntekstinsä ja rukouksensa, ja ne kutsuvat meitä pysähtymään erilaisten teemojen äärelle. Joskus matka on enemmän kysymyksiä kuin vastauksia.

Näille sivuille on kerätty sinulle evästä vahvistukseksi matkallasi sekä kartaksi pohdintoja kristillisestä elämästä.

"Jeesus sanoi: "Minä olen elämän leipä. Joka tulee minun luokseni, ei koskaan ole nälissään, ja joka uskoo minuun, ei enää koskaan ole janoissaan." Joh.6:35.

Usko Jumalaan on turvallista luottamusta siihen, että ihmisen elämä ei ole pelkästään omien käsien varassa. Niin kuin lapsi turvautuu vanhempiinsa, ihminen voi turvautua Jumalaan. Lue lisää siitä, mitä on kristinuskoLinkki avautuu uudessa välilehdessä ja mitä tarkoittaa luterilaisuus.