Maijan kammari

Osoite: Rusthollintie 4,  17200 Vääksy

Maijan kammari on seurakuntamme kasvot Vääksyn sydämessä. Yhteinen tila palvelee sekä rukoushetkiä, jumalanpalveluksia, että muistotilaisuuksia varten.

Maijan kammari hankittiin vuonna 2005 seurakunnalle testamenttilahjoituksen turvin ja tila rakennettiin kokoontumistilaksi vuonna 2006. Tilan käyttöönottojuhlaa vietettiin 5.10.2006.

Arkisin Maijan kammari palvelee lähinnä seurakunnan aikuisväestöä ja toimii myös diakoniatyön vastaanottopaikkana. Viikonloppuisin Maijan kammaria on mahdollista varata perhejuhlia varten. Mm. kaste- tai muistotilaisuuden pitopaikkaa mietittäessä Maijan kammari on hyvä vaihtoehtoehto noin 30:lle vieraalle. Tilavaraukset   03 8766 200.

Martin kammarista löytyvät seurakunnan palvelutoimistot

Maijan kammarin viereisessä tilassa toimivat seurakunnan kirkkoherranvirasto ja taloustoimisto. Sieltä löytyvät myös pappien ja kanttorin työtilat. Virasto on avoinna ma-ke kello 9-12.

Maijan kammari