Kansainvälinen vastuu

Kansainvälisen diakonian tarkoituksena on saada aikaan myönteistä muutosta tukemalla ihmisiä haurailla ja katastrofiherkillä alueilla, lähinnä Afrikassa ja Aasiassa. Tavoitteena pysyvä muutos.

Arvoina; Valikoimaton lähimmäisen rakkaus, periksiantamaton toivo, rohkeus ja kunnioitus

Nopean toiminnan joukot

Kun katastrofi iskee maailmalla, Kirkon ulkomaan avulta tulee tietoa tapahtuneesta ja siitä aiheutuvista toimenpiteistä sekä samalla vetoomus varainkeruuseen lipaskeräyksen avulla.

Liity mukaan nopean toiminnan joukkoihin.

yhteyshenkilö/  Diakoniatyöntekijä Jaana Huumo p. 0447766207

Erivärisiä ilmapalloja. Palloissa lukee kävele lapselle tapahtuma. Kuva liittyy Naisten pankin toimintaan.

Naisten pankki

Naisten pankki kerää varoja kehitysmaiden naisten yrittäjyyden ja toimeentulon kehittämiseksi. Naisten pankin rahastoa hallinnoi KUA (Kirkon Ulkomaan Apu).

Osallistumme vuosittain Kävele Naiselle Ammatti -tapahtumaan.